Połączenie Versum i Booksy!

Najpopularniejsze narzędzie do zarządzania biznesem i największy w Polsce serwis rezerwacyjny dla branży hair&beauty - dotychczasowi rywale zdecydowali o połączeniu firm. Współpraca oznacza dla salonów jeszcze lepszy system do zarządzania i większą skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów.

Właściciele salonów urody nie muszą już wybierać pomiędzy konkurencyjnymi produktami Booksy, Versum i Moment.pl. Firmy podjęły decyzję o połączeniu i dalszej obecności na rynku pod jedną, wspólną marką. Dla salonów, obecność w “nowym” Booksy, to promocja oferty za pośrednictwem największego serwisu rezerwacyjnego w Polsce, a także dostęp do najlepszych narzędzi, wspomagających codzienną pracę. 

Zarówno w Booksy, jak i w Versum wiemy, że kluczowe jest sprawne zarządzanie salonem i kalendarzem wizyt. Dlatego, łącząc doświadczenia i wiedzę, zbierane latami przez obie firmy, razem jesteśmy w stanie szybciej wdrażać funkcjonalności, na które czeka branża, tworząc jednocześnie unikatowy produkt, szyty na miarę jej potrzeb.” - komentują Stefan Batory i Sebastian Maśka - założyciele Booksy i Versum.

 

Podwójna korzyść dla salonów

W wyniku fuzji, liczba konsumentów korzystających z Booksy dynamicznie wzrośnie. Nawet 13 milionów użytkowników będzie poszukiwało tam najlepszych specjalistów branży hair&beauty. Dla właścicieli salonów obecność w Booksy będzie zatem oznaczała szerokie możliwości dotarcia oraz promocji usług do dużej grupy potencjalnych klientów.

Dzięki synergii podmiotów w ręce właścicieli i pracowników salonów trafi także unikatowy produkt w postaci systemu do zarządzania biznesem, który połączy najlepsze funkcjonalności oraz doświadczenie i wiedzę zbieraną przez firmy latami.

Rozpoczęcie integracji systemów obu firm zaplanowane jest na 1 kwartał 2021 r. o czym ich przedstawiciele będą na bieżąco informować swoich klientów.

 

O BOOKSY

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Dzięki aplikacji i stronie Booksy.com użytkownicy m.in. Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce mogą rezerwować wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, takich jak jak finanse czy telekomunikacja. 

W 2020 roku firma połączyła się z Versum, tworząc kompleksowe narzędzie do zarządzania salonami urody, obecne w ponad 100 krajach na całym świecie. W wyniku fuzji obu firm, powstanie największy na świecie marketplace dla branży hair&beauty z którego skorzysta blisko 13 milionów klientów salonów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych oraz SPA.

Dotąd, w obie firmy zainwestowali m.in. Open Ocean, Piton, Zach Coelius, Inovo, RTA Ventures, Manta Ray oraz inwestorzy, m.in. Przemysław Gacek i Maciej Noga z Pracuj.pl.

BEAUTY FORUM Nail W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij