Węglowodany na cenzurowanym?

Z tego artykułu dowiesz się:

– Czy węglowodany tuczą i szkodzą?

– Czemu zawdzięczają złą sławę?

– Jakie są skutki drastycznych diet niskowęglowodanowych?

– Jaki jest optymalny poziom węglowodanów w diecie?

 

 

DIETETYCZNE FAKTY I MITY (CZ. 1) – Węglowodany są głównym źródłem energii. Każda dieta, także ta odchudzająca, powinna zawierać ich optymalną ilość. Popularność diet białkowych sprawiła, że wciąż pokutuje błędne przekonanie, iż węglowodany tuczą i szkodzą. O aktualnych zaleceniach i prawidłowych proporcjach w diecie pisze dla Was Magdalena Olech.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM Nail W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij